با بسته اخبار انتظامی امروز دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹، همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروز دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان اخباری چون: کشف ۳۸ دستگاه ماینر بدون مجوز در سیرجان، اجرای طرح مبارزه با سرقت در بافت و ... را ببینید. 

کشف ۳۸ دستگاه ماینر بدون مجوز در سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت غیر مجاز در شهرستان سیرجان در حال بهره برداری بودند، خبر داد.

 سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در شهر سیرجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با تکمیل تحقیقات خود، پی بردند، تعداد زیادی دستگاه بیت کوین در یک کارگاه در حال بهره برداری است که ضمن هماهنگی با مقام قضایی از این محل، ۳۸ دستگاه ماینر قاچاق که به صورت مخفیانه راه اندازی شده بودند، کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌ها را بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان سیرجان، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان گرفته است که این مورد در حوزه کشف جرایم اقتصادی اهمیتی دوچندان دارد.

اجرای طرح مبارزه با سرقت در بافت 

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از کشف ۱۵ فقره انواع سرقت در اجرای طرح یک هفته‌ای مبارزه با سرقت در شهرستان بافت خبر داد.

سرهنگ نبی الله میرافضلی گفت: به منظور افزایش احساس امنیت، طرح مبارزه با سرقت با تشکیل قرارگاهی در مجموعه انتظامی شهرستان بافت در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: این طرح با تشکیل تیم‌هایی از پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های شهر با همکاری سایر واحد‌های انتظامی شهرستان به منظور دستگیری سارقان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بازدید از مراکز خرید ضایعات و همچنین استعلام بیش از ۲۶۰ وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها آغاز و در این راستا ۱۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ میرافضلی گفت: ماموران در اجرای این طرح، ۵ فقره سرقت داخل خودرو، ۲ فقره سرقت منزل، ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۳ فقره سرقت احشام و ۲ فقره سایر سرقت‌ها را کشف و ۶ نفر سارق را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند.

کشف ۱۳۸ کیلوگرم تریاک در کهنوج 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف ۱۳۸ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در عملیات یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل یک محموله سنگین موادمخدر از محور‌های مناطق جنوبی استان کرمان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی در ورودی شهرستان جیرفت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مرتبط با قاچاقچیان را شناسایی کرده و آن را طی عملیاتی متوقف کردند.

سرهنگ روانبخش با اشاره به اینکه سرنشینان این خودرو قصد فرار از صحنه را داشتند، تصریح کرد: در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و از خودروی آن‌ها نیز ۱۳۸ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد.

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار